Sugjerojmë:

6 arsye thelbësore pse qepa nuk duhet të mungojë në tavolinën tuaj!

Bëhuni gati për të qarë me disa lotë lumturie, sepse qepët patjetër meritojnë një vend në kuzhinën tuaj këtë verë. Të bardha, të verdha, të kuqe / vjollcë apo të gjelbra, të gjitha varietetet e qepëve ofrojnë disa përfitime mbresëlënëse shëndetësore.

Arkeologët kanë zbuluar gjurmët e qepëve që datojnë në 5000 para Krishtit. Thuhet se në Egjiptin e lashtë, qepët u adhuruan, sepse forma e tyre dhe qarqet koncentrike simbolizonin përjetësinë.

Dhe në Mesjetë, qepët u përdorën për të paguar mallra dhe shërbime, dhe u dhanë si dhurata. Nuk është çudi kur mendoni se sa të mira janë për ju dhe shëndetin tuaj.

Më poshtë keni gjashtë arsye të shkëlqyera për të shijuar më shumë qepë.

 

1.Qepët janë të pasura me antioksidantë

Ata nuk mund të tejkalojnë vitaminat dhe mineralet: Një qepë e mesme, e cila përmban rreth 44 kalori, siguron 20% të nevojave tuaja të përditshme të vitaminës C , folat, kalium dhe mangan. Por qepët janë të mbushura plot me antioksidantë.

 

2.Mund të mbrojnë kundër kancerit

Në një studim të botuar në “American Journal of Nutrition Clinical”, hulumtuesit studiuan njerëzit në Itali dhe Zvicër që hëngrën qepë dhe hudhër. Ata gjetën se në mesin e popullsive të studiuara, kishte një lidhje të kundërt në mes të frekuencës së përdorimit të këtyre perimeve dhe rrezikun e disa kancereve të zakonshme, që do të thotë sa më shumë qepë dhe hudhër konsumuan njerëzit, aq më e ulët ishte norma e kancerit.

 

3.Përmirëson densitetin e kockave

Një studim që hulumtoi gratë gjatë menopauzës dhe pas monopauzës gjetën një lidhje midis konsumit të qepëve dhe shëndetit të kockave. Gratë që hanin qepë më shpesh kishin dendësi më të mirë të kockave dhe ulën rrezikun e frakturave me më shumë se 20% në krahasim me ata që nuk hëngrën kurrë qepë.

 

4.Qepët gjithashtu mbështesin tretjen e shëndetshme

Kjo për shkak se ata janë të pasura me inulin, një lloj fibre që vepron si një prebiotik. Me pak fjalë, prebiotiks shërbejnë si ushqim për probiotikët dhe ndihmojnë mikrobet e dobishëm të lulëzojnë. Inulin gjithashtu ndihmon në parandalimin e kapsllëkut, përmirësimin e rregullimit të sheqerit në gjak, rritjen e absorbimit të lëndës ushqyese dhe mbështetjen e densitetit të kockave të shëndetshme. Është e mundur që mund të mbështesë edhe humbjen e peshës, duke frenuar oreksin.

 

5.Mund të ndihmojnë në uljen e kolesterolit

Një studim interesant shikoi gratë mbipeshë ose me sindromin ovarian polycystic. Në këtë test klinik të rastësishëm, pacientët u caktuan të mbanin një dietë me sasi të madhe në qepë ose një dietë me pak qepë.

Pas tetë javëve, studiuesit gjetën ulje në nivelet e kolesterolit në të dy grupet, por rënia ishte më e madhe në mesin e njerëzve që kishin një dietë të madhe qepësh.

 

6.Qepë me domate janë një kombinim përfekt për shendetin tuaj

Sinergjia e ushqimit është ideja se përfitimet e ngrënies së dy ushqimeve specifike së bashku tejkalojnë përfitimet e ngrënies së çdo ushqimi veç e veç. Kjo duket të jetë rasti i kombinimit të qepëve dhe domateve. Shkencëtarët besojnë se komponimet e squfurit në qepë nxisin thithjen e likopenit, një antioksidant në domate të lidhura me mbrojtjen kundër kancerit dhe sëmundjeve të zemrës, si dhe trurin, kockat dhe shëndetin e syve.

Leave a Reply