Njihuni me dietën “mono”, të mirat dhe të këqijat e saj!

Megjithëse disa pretendojnë se dieta mono mund të nxisë humbje të shpejtë të peshës, ajo nuk mbështetet nga kërkime dhe jo të shëndetshme, të paqëndrueshme dhe ka të ngjarë të çojë në mangësi ushqyese në planin afatgjatë.

Si funksionon dieta mono?

E njohur gjithashtu si dieta monotrofike, dieta mono është një model i ngrënies që përfshin ngrënien e vetëm një produkti ushqimor ose grupi ushqimor për disa ditë ose javë në të njëjtën kohë.

Bëri tituj në vitin 2016 kur magjistari Penn Jillette përmendi ndjekjen e dietës mono për të filluar humbjen e peshës në librin e tij “Presto! Si i bëra të zhdukeshin mbi 100 kg dhe përralla të tjera magjike”.

Që atëherë, ajo është bërë një dietë e preferuar dhe e shpejtë në mesin e dietuesve që kërkojnë një mënyrë të thjeshtë për të  humbur  peshën.

Në dietën mono, duhet të qëndroni vetëm në një artikull ushqimor ose grup ushqimi për secilin vakt. Shumica e njerëzve ndjekin dietën mono për disa javë para se të kalojnë përsëri në një dietë të shëndetshme, të ekuilibruar.

Pothuajse çdo ushqim mund të përfshihet në dietën mono.

Këtu janë disa nga shembujt më të zakonshëm të ushqimeve të përfshira në mono dietë:

Patate

Mollë

Vezë

Qumësht

Banane

Dardha

Shalqi

Mish

Fruta

Perime

Bishtajore

Disa variacione të dietës mono përfshijnë gjithashtu konsumimin e vetëm një grupi ushqimi gjatë gjithë ditës.

Në varësi të ushqimeve që po konsumoni dhe në çfarë sasie, mono dieta mund të çojë në humbje peshe afatshkurtër. Sidoqoftë, dietat mono mund të çojnë në rigjenerimin e peshës pasi të rifillojë një dietë normale.
Dieta mono është shumë e thjeshtë dhe nuk ka ndonjë rregullore komplekse. Mund të rrisë gjithashtu humbje peshe afatshkurtër, në varësi të asaj që hani.
Dieta mono promovon zakone jo të shëndetshme të të ngrënit dhe mund të rrisë rrezikun e mungesave ushqyese. Ajo është gjithashtu shumë kufizuese dhe e paqëndrueshme në planin afatgjatë.

Lini një koment